TRENDURILE DE CULOARE PANTONE PENTRU 2015

TRENDURILE DE CULOARE PANTONE PENTRU 2015

Pantone, autoritatea globala in domeniul culorilor si a standardelor profesionale de culoare din industria modei pregateste culoarea vedeta a anului 2015.

Culoarea anului 2014 Radiant Orchid ne-a incurajat sa facem fata provocarilor cu incredere si vigoare.O culoare magica, enigmatica si captivanta.

Pentru 2015 Leatrice Eiseman director executiv al Pantone Colour Institute a facut unele precizari legate de culori si tendinte.

Ca in fiecare an culoarea castigatoare este selectata in urma unui proces complex fiind influentata de artistii in voga, jurnale de calatorii, destinatii la moda, disponibilitatea unor texturi noi.

Un alt trend in design este reprezentat de fluturi. Acest motiv al fluturilor va fi unul urias in 2015 pe care il vom vedea in orice domeniu posibil. Fluturii vorbesc despre schimbare, despre metamorfoza, iar noi traim intr-o epoca a schimbarii.

Chiar daca poate parea oarecum ciudat, Eiseman a spus ca fotografiile cu ochi de femei reprezinta, si ele, un trend important. Este un look care a cuprins intreaga lume si care va continua in 2015.

In privinta familiilor de culori, utilizarea culorii verzi va continua si in 2015, din familia galbenului tot mai folosita va fi nuanta galben-verzui. In ceea ce priveste albastrul, vor avea castig de cauza mai ales tonurile mai energice cum ar fi indigoul classic.

Rosul va fi intotdeauna o prezenta marcanta in industria housewares, a obiectelor casnice, insa in opinia lui Eiseman, vor apare tonuri noi, mai proaspete de rosu, combinate cu portocaliu, roz si purpuriu.

Albul si negru nu vor disparea nici ele niciodata, iar tonurile neutre vor fi foarte prezente in 2015.

Completat ca : Uncategorized

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicata Campurile obligatorii sunt marcate *

Poti folosi atribute HTML precum: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*